8-09-2013
goedemiddag allemaal,
teneerste zie ik tot mijn verbazing dat ik ineens 200 volgers heb nou dat vind ik natuurlijk hartstikke leuk,dus voor alle nieuwe volgers.....WELKOM OP MIJN BLOG!!!!
het is een beetje rustig geweest,de vakantie is weer afgelopen ,benjamin heeft zijn eerste weekje middelbare school erop zitten...hij vind het erg leuk en heeft al wat nieuwe vrienden.
ik heb niet erg veel gehaakt,wel wat kleine dingetjes ...dus heb ik een letterbak gekocht bij de action en heb ik een flamingo ,kikkertje en eendje gehaakt....de kipjes en girafje had ik al eerder gehaakt.

zoals jullie kunnen zien kan er nog wel wat bij dus dat komt wel goed,hihihi!!

ik heb mijn tekkeltje van stip&haak ook klaar,een zuurstok roze want dat wilde mijn
dochter Cindy graag en die heeft allemaal
van die kleurtjes in haar huis.

ik ben bezig met een rode tekkel maar nog niet af komt ook nog wel.

en natuurlijk zijn er ook nog wat sleutelhangertjes gemaakt op bestelling,
gewoon wat simpele dingen dus dat doe je gewoon tussen door.


ik had 3 neon kleurige uiltjes maar kleindochter selina en haar vriendin elise kwamen langs
en dus hup weg 2 uiltjes heb er helaas geen foto van kunnen maken,hihihh vandaar dat alleen de neon groene er nu nog hangt,
en ik hat natuurlijk alle kleurtjes gekocht bij de wibra.en nog een paar normale kleurtjes.

nou dat was even een update van me haakwerkjes,
ben nu weer met een uilen slinger begonnen ook op bestelling dus ik verveel me niet
alhoewel het niet zo snel gaat allemaal,hihihihih

ik wens iedereen een hele ifjne dag vandaag ook al regent het hier bij ons,
groetjes hester






10 reacties:

Angélique zei

Jeetje, wat heb je veel te laten zien! Leuk allemaal!

Margaret zei

Zo jij hebt genoeg gehaakt zo tussen door. Leuk zijn die dingen daarvoor. Heb je toch nog lekker veel.

feltfree på Åsly zei

Je bent toch druk bezig zeg. Petje af. Mooi allemaal. De uil is een erg leukerdje.
Groetjes Frederika

Monique zei

Leuk he die kleine beestjes!
Je hebt weer leuke dingen gehaakt!

Groetjes, Monique

Sandra zei

leuke dingen heb je gemaakt hoor
gr sandra

Amarins zei

Toch heb je niet stilgezeten zo te zien haha. Allemaal even leuk. Zo'n letterbak heb ik ook net gekocht en wilde er ook wat kleins in maken. Als ik dit zie krijg ik er weer zin in. Groetjes, Amarins

Anja zei

Ziet er weer leuk uit, vooral de letterbak met de kleintjes er in !

mingle-mangle zei

hoi hester leuk dat je weer aan het bloggen bent,je hebt weer leukje haaksels gemaakt,en die letterbak haha hebben wij ook leuk is ie he
lijkt prachtig allemaal

groetjes mingle-mangle

Jolanda zei

wat heb je weer leuke dingen gemaakt. Die letterbak ziet er zo vrolijk uit. De teckel is ook lief in dat roze, ik heb er laatst ook een gehaakt, ze blijven leuk.

groetjes Jolanda

Angelique van der Linden zei

Hoi Hester,
Ik ben via via op je blog gekomen en het ziet er allemaal erg gezellig uit. Ik ben meteen volger geworden. Kom je ook eens bij mij langs?
Groetjes,
Angelique

Een reactie posten