vrolijke fietsmand.

22-09-2013
goedemorgen allemaal
ik kocht steeds van die bloemen slingers van plastic en die deed mijn kleindochter
selina dan om haar stuur van de fiets.
maar na een tijdje zag ik dat er steeds minder bloemetjes waren
ja zei ze.. die trekken kinderen in de fietsen stalling er gewoon af.....
nou dat vind ik zo erg als ze dat doen dus ik dacht dit moet ik eens gaan oplossen,
we blijven geen geld uitgeven aan bloemen slingers
dan maar de fiets mand even opgevrolijkt,hihih
dus zie hier het resultaat van een paar dagen haken en vast naaien
van de bloemen...zou het knap vinden als ze die er af halen,whahahahah
ja en nou niet denken dat ik alleen de voorkant heb op gevrolijkt........
nee ook de zijkanten hebben bloemtjes,hihihi


er zitten in totaal 30 bloemtjes op en elk bloemblaadje zit vast genaaid
op de mand met katoen dus die trek je er niet zomaar even van af,
mijn kleindochter kwam gisterer en ik liet haar de mand zien
en ze vond hem helemaal geweldig!!
mijn dag kan dan niet meer stuk ,ze zei.......
ZO EEN MAND HEEFT NIEMAND...TOCH OMA???
nee zei ik....en die krijgt ook niemand ,want ik doe dit alleen voor jou!
ze zat te stralen met de mand op der schoot
en daar doe je het toch voor!!!!
groetjes hester

9 reacties:

Anja zei

Wat super opgelost, geweldig zo'n oma :-)

mingle-mangle zei

leuk!!!,nou maar hopen dat ze van deze prachtige mand afblijven met hun vingers,

fijne zondag mingle-mangle

Angélique zei

Heerlijk, zo'n reactie! Ja, daar doe je het voor!
De mand is erg vrolijk geworden zo; veel werk (en best zere vingers, denk ik), maar dan heb je ook wel wat!

TIO zei

Heel er leuk!

feltfree på Åsly zei

Super zo'n mooie fietsmand. Uniek.Wat een heerlijke reactie

Monique zei

Wat een heerlijke reactie van je kleindochter. Inderdaad zo een mooie fietsmand heeft niemand!!!

Groetjes, Monique

Marie-Jeanne zei

Heel mooie fietsmand!
Gr, M-J.

Jolanda zei

wat een leuk idee en wat heb je dat mooi gemaakt zo!! je kleindochter boft maar met zo'n lieve creatieve oma!!

groetjes jolanda

Angeline zei

Wat heb je dat leuk gedaan zeg,ziet er super vrolijk uit!

Een reactie plaatsen