winter setje!!!!

24-09-2013
goedemiddag allemaal,
zo weer wat af  voor selina,
ze wilde graag een nieuwe coll en een muts.

dit is het geworden,het patroon heb ik gevonden bij


en zo ziet selina er dan uit
helemaal weer blij met der winter creaties!!!!

de coll mocht niet te los,en de muts moest weer een beetje los in verband met de paardestaart.......
en ik had er namelijk al 1 gemaakt verleden winter en die vond ze te wijd
want de wind blies langs der nek.....ja ze weet het zo lekker te vertellen tante pollewop!!!!
dus nu moest die strakker,hij is helemaal goed zegt ze....nou gelukkig maar dacht ik,hihihihihi
ik heb 200 steken op gezet met haaknaald 5 en ik heb bijna 2 bollen Saskia garen gebruikt en 24 of 25 toeren gehaakt dus hij zit echt dubbel om der nek,en de kruising van de coll zit dus achter in der nek en niet aan de voorkant want dat vind ze prettiger zegt ze......ja ja kleine dametjes hebben ook meningen,whahahahahahaha.
nou op naar het volgende projectje,een das voor me kleinzoom van 2
ja als oma zijnde blijf je vrolijk bezig,en selina heeft alweer een nieuwe bestelling gedaan
een col van de gekleurde fenna wol van de wibra!!!!
groetjes hester


9 reacties:

Carla Killens zei

Ze staat er goed mee, knappe meid !

Angélique zei

Ze glundert zo heerlijk bij elke creatie van oma :-) Het staat haar super!

Sandra zei

erg leuk ziet er goed uit
gr sandra

JoJo zei

Mooi en leuk om te haken die col vind ik. Ik heb er inmiddels twee af en ga zo aan de derde beginnen. Wat een schitterend model is ze toch die kleindochter van je.

Jolanda zei

wat heb je een knappe kleindochter! ze is zo te zien heel blij met haar nieuwe winter-set.

groetjes Jolanda

Monique zei

Jij hoeft je niet te vervelen. Leuk setje en kleindochter ziet er weer heel blij uit.

Groetjes, Monique

Anja zei

En wat ziet ze er weer super mooi uit !

mingle-mangle zei

wat toch heerlijk dat je zo'n oma hebt die dat allemaal kan:D
leuk geworden,

groetjes mingle-mangle

Margaret zei

Wat een lekker warme col. Laat de winter maar komen. Al hoe wel wacht er nog maar even mee hoor.

Een reactie plaatsen