fenna coll

8-10-2013

hallo allemaal,

ook ik had dus de fenna wol van de wibra gekocht 6 bollen,
zoals jullie al in een eerder bericht hebben kunnen lezen
toen ik het bolero- tje voor selina had gemaakt,

nu heb ik een coll gemaakt,
eerst wat granny squares(5toeren) en aan elkaar gehaakt met de methode

--join as you go--
hier de link van een filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=mKtsvIVqaRk

is wel in het engels maar het filmpje is duidelijk genoeg om er naar te kijken en te snappen,
ik vind dat zo leuk en makkelijk,
en daarna gewoon in het rond granny square stripes gehaakt
en het was ook zo klaar,
hier wat fotoos.
de totale lengte was 150cm
en 25cm hoog


gehaakt met haaknaald 5


en er zitten iets meer dan 2 bollen in,
nu op naar een volgende project,
groetjes hester

4 reacties:

ineke zei

leuk om te zien dat het garen steeds weer verrassend anders uit komt in diverse projecten!!
de col is erg mooi geworden.

Carla Killens zei

Leuk!
Jullie kunnen lekker warm de winter in!
Liefs!

Anja zei

Hij is heel mooi geworden !!

Angeline zei

Mooi ik heb deze ook gemaakt enkele weken terug met de regenboog fenna,heb er wel nog een schulprandje aangehaakt en inmiddels een tweede voor mezelf met ander fenna kleuren

Een reactie plaatsen