patroon rupsje nooit genoeg,

27-10-2013


hallo allemaal,
ik krijg zoveel vragen over deze trui van rupsje nooit genoeg
,ik was hem kwijt maar na lang speuren,ontdekte ik dat die in
 een verkeerd mapje zat,
ik heb dit patroon uit een oude sandra van jaaaaaaaaaaaaren terug,
en nu plaats ik hier het patroon voor de liefhebbers die het willen maken,


ik hoop dat jullie het zo kunnen op slaan en er gebruik van maken,
lukt dat niet mail me dan maar gewoon,ik hoef nou niet meer te zeggen dat ik hem niet heb,

veel plezier ermee ,
groetjes hester


3 reacties:

Sandra zei

leuk hoor jammer genoeg heb ik geen kleine kinderen
gr sandra

mingle-mangle zei

zooo leuk, helaas zijn mijn kids ook al groot,maar de
gehaakte versie is altijd leuk om in de vensterbank te zetten

groetjes mingle-mangle

ineke zei

oww ik heb deze trui ook 2x gemaakt voor mijn kinderen vroeger!!! leuk om weer te zien!

Een reactie posten