selina's eerste zelf gehaakte ketting

13-10-2013
hallo allemaal,
ik heb mijn kleindochter selina hier te logeren
en ik heb haar gisteren even leren haken
ok het zijn alleen maar losse...maar het blijft haken,hihih
en na uren,,,,vele kleuren wol....en lange draden met losse steken......
vroeg ze wat moet ik er nou mee????
ik zei nou kijk eens we gaan er een ketting van maken en zo gezegd zo gedaan
helemaal blij met haar zelf gehaakt ketting(en een klein beetje hulp van oma voor het strikje)
ze is nu aan het bedenken wat ze nog meer wilt gaan maken,whahahahahaha
prachtig  die kleuren
                                                                bloed serieus bezig,whahahah

                                                                    groetjes hester

8 reacties:

feltfree på Åsly zei

Wat is dat een leuke ketting geworden. Heerlijk zo ingespannen als ze bezig is. Fijne zondag Frederika

mingle-mangle zei

jong geleerd oud gedaan SUPER, heeft ze maar even mooi voorelkaar:D

groetjes mingle-mangle

Monique van den Berg zei

Wat een leuke ketting. Heeft ze goed gedaan!

Angélique zei

Geweldig!

Anja zei

Jong geleerd....
Super leuke ketting en wat staat het haar leuk !!!!

ineke zei

leuk hoor.. ja er moet natuurlijk wel een bijpassende armband bij he??!!

Miss Creatuurtje zei

Wat mooi! En kijk hoe trots :-)

Marie-Jeanne zei

Super, heel leuk en mooie kleurtjes.
Gr, M-J.

Een reactie plaatsen