herfst schaal gemaakt

11-11-2013

hallo allemaal,

he he ik kan vandaag eindelijk mijn herfstschaal hier laten zien,

ik deed mee op deze club,
http://amigurumi-paradijs.clubs.nl/
met een pompoen/herfst wedstrijd en vandaag werd bekend gemaakt wie er hadden gewonnen.
en laat ik nu 1ste plaats hebben behaald,niet normaal gewoon,hihihih
vind het zo leuk,

ik heb alles gehaakt,de eikels,pompoenen,paddestoelen,kastanjes,egeltjes,en trolletje in het midden,
bladeren even uit de tuin gepakt en hup klaar is je schaal,hihihih.


ik ga nu maar weer verder met me kerst slinger,hihihih

fijne avond allemaal,
groetjs hester

20 reacties:

Carla Killens zei

Wauw !
Dat is een dik verdiende eerste prijs, PRACHTIG gehaakt, en heel mooi samen zo met de echte bladeren uit de tuin!
Liefs!

TIO zei

Oh, zo mooi...!

Moos zei

Echt dik verdiend! Hij is wonderschoon!!!!!!!

Herriet zei

Super mooi, daar mag je echt trots op zijn!

Miss Creatuurtje zei

Oww echt een prachtige herfstschaal, verdiend gewonnen hoor!

feltfree på Åsly zei

Oh wat is dit leuk en gezellig.

Marie-Jeanne zei

Amaai, prachtig!!!! gefeliciteerd, daar mag je trots op zijn .
Gr, M-J.

Angélique zei

Gefeliciteerd, ik denk dat je een terechte winnaar bent, het is zo'n leuke schaal geworden!

Patricia Derksen- Cornelissen zei

Ik had hem al op fb gezien en vond hem te mooi om hier ook geen berichtje achter te laten.
Super gedaan en terecht de eerste prijs en ieder jaar te plaatsen op tafel je hoeft alleen nieuwe bladeren te zoeken ;-)
Liefs Patricia

Ilonka zei

Hoi Hester watn ontzettend mooi Echt schitterend

XXX Ilonka

Amarins zei

Gefeliciteerd, mijn stem had je ook want hij is gewoon mega gaaf. Groetjes, Amarins

Angeline zei

Je bent dan ook een terechte winnaar naar mijn idee,gefeliciteerd!

Anja zei

Ohhhh wat ziet dat er mooi en gezellig uit !!!!!
Een verdiende eerste plaats, gefeliciteerd !!

Sandra zei

helemaal leuk, terecht gewonnen
gr sandra

mingle-mangle zei

superleuk, die egeltjes zijn LEUK :D, gefeliciteerd!!

groetjes mingle-mangle

Margaret zei

Proficiat, hij ziet er ook heel mooi uit. Het klinkt heel gemakkelijk maar er zit toch wel wat tijd in. Maar dan heb je ook wat.

hester zei

DANK JULLIE WEL VOOR ALLE LEUKE BERICHTJES

GROETJES HESTER

Minet zei

Een terechte winnaar, wat ziet dit er leuk uit.

Sandra zei

Wow prachtige schaal, die egeltjes zijn super schattig!!!
Groetjes Sandra

Annemiek zei

O wat een mooie schaal zo! Prachtig! Die egeltjes vind ik echt geweldig! Groetjes, Annemiek

Een reactie posten