kerst foto lijstjes

25-11-2013
goedemorgen allemaal,
ik heb wat foto lijstjes gemaakt voor de kerst deze keer,
gebruikt hiervoor heb ik
armbanden van de wibra
Catania katoen,haaknaald 2,5
zilverkleurige rubber foam vellen van de zeeman,uit gestands voor de sterretjes
de kerstfiguren  heb ik van de kleine knijpertjes waar je kerstkaarten mee ophangd,afgehaald,
en alles met een lijmpistool van de action geplakt,
het patroon van de foto lijstjes is van

er zitten nog geen fotoos achter want dat doet degene zelf voor wie ze gemaakt zijn,
dit gaat zo snel en het is ook een leuk werkje,

op naar het volgende werkje
groetjes hester

10 reacties:

marmarel zei

Wat superleuk gedaan! Ik heb ze nog op mijn to-do-lijstje staan voor sinterklaas.

pytsje zei

wauw...die zijn leuk !!!!
ik denk dat ik je idee ff mee neem ...ze zijn zo leuk versierd

mingle-mangle zei

leuk geworden hester,nu de foto's nog haha

groetjes mingle-mangle

Anja zei

Ik vind ze er super gezellig en vrolijk uit zien !!

hester zei

hallo mingle mangle,

ik wilde er fotoos achter plakken maar dat mocht niet
die wilde mijn dochters zelf uitzoeken,vandaar dat er nog geen fotoos achter zitten,whahahahahah

Marie-Jeanne zei

Super , knap hoor.
Gr, M-J.

Amarins zei

Helemaal super, zo leuk! Groetjes, Amarins

Margaret zei

Wat ben je toch weer creatief bezig geweest, je brengt ons zo op een heel leuk idee.

Monique van den Berg zei

Super leuk Hester!

TIO zei

Heel mooi!

Een reactie posten