kersthuisje 2013

14-11-2013

hallo allemaal in blog land,

ik heb een nieuw mapje gemaakt met fotoos van mijn kersthuisje 2013,
boven aan het kopje aanklikken dan zie je de nieuwe fotoos,

het enige wat nog mist zijn wat mooie rode kerststerplanten op me tafels en me boom,
en dan natuurlijk me zelf gemaakt kerstkoekjes,maar als ik die nu maak dan zijn ze met de kers op,dus daar wacht ik even mee,
en het kleed van me bank mist nog,maar die zat in de was is aan het drogen nu,want me bank is dan gewoon creme,hihihihihi

veel kijk plezier,
groetjes hester

5 reacties:

Sandra zei

erg leuk wat ben je snel
gr sandra

Margaret zei

Laat de kerstman maar komen, je bent er bijna klaar voor.

Ilonka Heuverkamp zei

Ohhhh Hester wat ziet het er al gezellig bij je uit. Whow wat een werk allemaal/ Maar zo mooi.

Liefs, Ilonka

Anja zei

WOW dat ziet er al knus uit !!

TIO zei

Oh, nu al is kerstsfeer?? Hier nog wat geduld en ook niet zoveel...

Een reactie plaatsen