kerststeren en kerstboompjes slinger,

14-11-201

goedemiddag allemaal,

zo nu maar een kerst haakwerkje gemaakt,hihihi
dacht eerst leuk even 1 of 2 of 3 granny kerstbomen en kerststerren maken

en dan is kijken wat ik er mee doe.............maar al hakend kreeg ik dit idee,
dus 23 granny sterren en bomen verder heb ik het
gewoon langs de vensterbank in de woonkamer gehangen,

bij me kerstversiering!!!!!!!



er zit een zilveren kraal op het sterretje
de boom heb ik kaal gelaten want dat vond ik leuk.


en zo hangen dan 23 sterren en bomen aan de vensterbank!!!!!
ik ben er helemaal blij mee.

de link voor het sterretje

en dit is het kerstboompje.
veel plezier ermee als je  het ook wilt maken!!!!

5 reacties:

mingle-mangle zei

zie er al weer leuk uit:D

groetjes mingle-mangle

TIO zei

Dat ziet er al heel leuk uit!

Margaret zei

JIj bent al in de kerstsfeer. Gezellig ziet het er uit.

Anja zei

Gezellig hoor en het weer is er ook naar. dus alvast helemaal in de stemming bij jou thuis ;-)

Sandra zei

ziet er leuk uit
gr sandra

Een reactie plaatsen