lila/paars/witte uilenslinger

27-11-2013
hallo allemaal,
zo nog een uilen slinger gemaakt voor een kennis,
hij moest deze kleuren hebben en 1.30m
hij komt te hangen op de slaapkamer als koordje van het licht,
het was een hele klus om kralen in die kleuren te vinden
want die doe ik er normaal altijd tussen,
maar de donker paars was zo moeilijk om te vinden,niet normaal.
ik was in een kralen winkel heb daar een uur tussen de kralen gezocht
vond alleen maar de lila en wit en die wit waren zelfs nog te klein,
nou thuis gekomen vond ik het maar niks dus heb ik zelf maar kralen
gehaakt  in de kleuren lila en paars van de dingen die ik gehaakt had,
en zie hier het eind resultaat van me uilen slinger,


ik ga nu maar weer iets maken voor de kerst,moet nog een uilen slinger maken
maar die heb ik op geschoven voor januarie,eerst nog andere dingen maken,hihihih
groetjes hester

6 reacties:

marmarel zei

Supermooi gedaan, heel leuk zo met de gehaakte kralen!

Angélique zei

Wat een prachtige slinger, Hester!

Lia zei

Wat heb je dat leuk gedaan!

Anka Vandenrul zei

leuk, zo leuk!!
hoe kom je er toch op om zo'n prachtige slinger te maken

Grtjs

Marie-Jeanne zei

Wat leuk.
Gr, M-J.

mingle-mangle zei

heb je weer leuk gedaan benieuwd naar je volgende kersthaaksel;D

groetjes mingle-mangle

Een reactie posten