6 christmas puddings

6-12-2013

goedemiddag allemaal,

nou ze zijn klaar hoor mijn kerstpuddingen,hihih

deze keer heb ik ze gebreid,om ze zo mooi rond te krijgen heb ik er dus een
styrupor bal in van 10 cm,

3 gaan er naar de oudste dochter en 3 naar de jongste dochter,ook weer blij die 2,whahahahaha
                                                                            


ik heb er witte lussen aangemaakt dan kunnen ze op gehangen worden,maar op een leuke
erstschaal zullen ze ook vast erg leuk staan


ze zijn best wel groot eigenlijk en ik ben gemiddeld zo een 2 uur met 1 christmaspudding
bezig dus best wel lang vind ik zelf,

het patroon is van fluff en fuzz en is natuurlijk in het engels,

nu maar weer iets anders gaan doen,

groetjes hester

3 reacties:

Anja zei

Ik vind ze heel mooi, knap hoor zoveel hetzelfde maken
Ben benieuwd naar je volgende werkje

Angélique zei

Ze zijn heel mooi geworden!

Marie-Jeanne zei

Heel mooi.
Gr, M-J.

Een reactie plaatsen