kerst baby slofjes,

11-12-13  mooie datum zo!!!!!!!
goedemorgen dames in blogland,
wat een apart gezicht om zo de datum te zien,11.12.13
ik zag vanmorgen de eerste buren hun autoramen schoonkrabben van een laag ijs,
en toen mijn zoon naar school ging om 8 uur,voelde we toch wel dat het behoorlijk koud was toen we de fietsen buiten zette,en hij gauw toch maar naar binnen ging om zijn handschoenen te pakken,hihihihihi
ja het is dus echt koud!!!!!
ik wil jullie toch even de kerstslofjes laten zien die mijn moeder(75jaar) gebreid heeft en er al ettelijke van verkocht heeft,en dat vind ze dan weer heel leuk dat men dat wil kopen
ach ja ik vind ze natuurlijk heel leuk en vooral om te geven als kraamkado
of gewoon omdat je met de kerst wil dat je kleintje er leuk uit ziet
ze zijn gebreid met naalden 3,5
met de wibra wil Saskia,
maat tot 6 maanden,
de gespjes van de kerstman heb ik gekocht voor der op marktplaats
en de wortelneuzen van de sneeuwpop heb ik gemaakt,
dat vind ze een te veel gepriegel,hihihhi,

nou ik ga ik kijken wat deze dag me op
11-12-13
mij gaat brengen
dus ik wens iedereen een fijne dag toe met wat jullie ook gaan doen,
groetjes hester


11 reacties:

TIO zei

Ze zijn dan ook heel erg schattig! Mooi gedaan van jullie! Fijne dag nog!

Anja zei

Schattig !!!

mingle-mangle zei

ohhhh zo leuk:D

groetjes mingle-mangle

Annemiek zei

Wat een gezellige slofjes :)

Amarins zei

Wat zijn ze super lief!

Graziella Jordi zei

très mignon...!!!

Jolanda zei

wat zijn ze leuk!!

Monique van den Berg zei

Wat een geweldige slofje heeft jouw moeder gemaakt. Breng haar mijn complimenten maar over.

Groetjes, Monique

ineke zei

geweldige slofjes!! zo leukk.. complimenten aan je ma!!

hester zei

dank jullie wel
mijn moeder vond het heel leuk jullie berichtjes!!!!

Marie-Jeanne zei

Wat mooi en ooooo zo schattig!!!
Gr, M-J.

Een reactie posten