shelf elf

3-12-2013
goedemorgen bloggers,
ik heb de afgelopen dagen een popje gemaakt,
het is shelf elf uit Amerika, hij schijnt allerlei ondeugende dingen te doen als
ik zo is naar de fotoos en verhalen kijk op het net,hihihihih
het gezichtje is niet hetzelfde als het origineel maar ja dat geeft niet vind ik
ben nou eenmaal geen ster in gezichts uitdrukkingen,
en zo heb ik er weer mijn eigen draai aan gegeven,hihihihih

hij is gehaakt met nld 3,en is 27/28cm lang.in de armen en benen zitten
pijpenragers,vandaar dat ik hem in allerlei standen kan zetten,

hier is de link van wat patronen op  ravelry
en hier bij wikipedia kan je het verhaal lezen hoe die ontstaan is

ik ga maar weer verder met me Christmas puddings!!!!

groetjes hester

10 reacties:

Angeline zei

Hij is erg leuk geworden!

TIO zei

oh, die is heel schattig!

Marie-Jeanne zei

Oh, wat schattig!!!
Gr, M-J.

Anja zei

Ik vind hem super !! En het gezichtje is heel mooi hoor :-)

Angélique zei

Hihi, die is leuk!

feltfree på Åsly zei

Wat is hij leuk.

Sandra zei

leuk geworden

Monique van den Berg zei

Wat een leukerd en met zijn uitdrukking is niks mis hoor!

ineke zei

leuk!! dit is de 2e die ik zie onder de blogs die ik volg! zou het een rage worden???

hester zei

dank jullie wel voor de leuke berichten
ineke mag ik weten welke blog dat is,ik heb er namelijk nog nooit 1 gezien,zou ik erg leuk vinden om te zien,
groetjes hester

Een reactie plaatsen