gingerbread/peperkoek mannetjes



28-01-2014
goedemorgen allemaal,
ik heb me voor genomen om elke maand iets te maken voor de kerst,
zodat ik met de kerst al wat leuke dingen heb,
meestal zie je tegen die tijd veel nieuwe kerstpatronen en dan denk ik altijd
nou die maak ik wel,........en die ook..........o ja en die ook nog maar,whahahahahah
maar dan blijkt dat je ook nog andere dingen wilt maken,of dat er mensen/familie zijn
die dan aan je vragen....... ach wil jij dit voor me maken........of dit......en ja dan blijven
de kerstpatronen die je gekregen of gekocht hebt,liggen,
vandaar dat ik maar aan de slag gegaan bent met deze gingerbread/peperkoekmannetjes
,en ja hoor daar kwamen de familie leden........ooooooooooo daar wil ik er ook een paar
van.....ja ik ook hoor weer een ander,hihihhiihihihi
ik zei.....het spijt me dames ik ga eerst dit jaar eens alles voor me zelf maken en dan
zien we tegen de tijd dat het kerst is wel wie wat krijgt,whahahahahhaha

dus hier mijn gingerbread mannetjes,er zullen er nog wel een paar volgen
voor de familie leden!!!!!
groetjes hester

3 reacties:

Marleen zei

ze zijn wel heel mooi en heel herkenbaar... groot gelijk dat je ook eens aan jezelf denkt..

Carla Killens zei

Ze zijn prachtig !
Liefs!

Anja zei

Wat een goed idee om elke maand alvast iets te maken. en eerst eens voor jezelf ook.
Ze zijn leuk !

Een reactie plaatsen