stola haken dan maar

23-01-2014
goedemorgen allemaal in blog land,
aangezien ik nog al wat Saskia wol en royaal wol heb liggen en er eigenlijk niets mee doe
heb ik maar besloten wat stola's te gaan haken,heb hier wat mensen die dat wel leuk vinden
en is altijd lekker warm op de koude avonden als je aan het breien of haken bent,
gewoon stokjes haken en gewoon tot de grote gaan die je leuk vind,
het is erg makkelijk



ik ben nu aan de 4de bol Saskia begonnen met haaknaald 5,
en ik moet zeggen het haakt erg lekker weg,makkelijk neer teleggen ook en
dan weer op pakken zonder eerst weer alles te moeten gaan tellen of kijken
waar je nu eigenlijk gebleven bent,hihihihihi

ben nu bij toer 48 nog wat toeren te gaan gelukkig heb ik genoeg wol
dus ik maak hem lekker groot,
 en ja hij is natuurlijk zwart en rood,aangezien rood mijn lievelings kleur is,
dus jullie zien ik verveel me echt niet hoor,hihihihi

fijne dag allemaal,
groetjes hester


2 reacties:

Anja zei

Ook jij geen haak dip zie ik, :-)
Ziet er leuk uit, haakse !

Anoniem zei

Hoi Hester.

Ik haak nog niet zo heel lang, maar vind je omslagdoek erg mooi waar begin je eigenlijk.

Groetjes Rian

Een reactie plaatsen