veel bollen katoen,

2-01-2014

goedemiddag allemaal,

ik ben echt mega verwend voor de kerst door mijn kinderen en hun gezinnen.
ik heb super veel bollen katoen gekregen 46 bollen Catania katoen
en 9 bollen van de wibra.ik wilde dit toch even met jullie delen,
ik kan dus in dit nieuwe jaar weer lekker vooruit met het haken en dat komt
mooi uit want ik heb heel veel leuke patronen voor de kerst gekocht en gekregen.
dus ook al ga ik niet zo snel met haken,ik zal me niet vervelen,whahahahahah

fijne dag allemaal,groetjes hester

5 reacties:

Anja zei

Owww wat heerlijk Hester, al die bollen. Geniet er lekker van, gaan vast mooie haaksels worden !!

Margaret zei

Wat een mooi gezicht die kleurtjes. Ben benieuwd welke creaties ervan gemaakt gaan worden.

Monique van den Berg zei

Geweldig al die bolletjes. Jij bent lekker verwend!
Maar ik zal je niet langer ophouden ;-) Haak ze!

Sandra zei

Joh wat lekker voorlopig grijp je in ieder geval niet mis

Moos zei

Zo hé toe maar hihihi ... daar kun je wel effies mee vooruit hahahahaha. Gaaf!!!!!!!!!!!!!!!

Een reactie plaatsen