15 kerst sokjes klaar.

7-02-2014
hallo allemaal,
nou een nieuwe maand februari dus ook weer een 2 de kerst werkje af!!
ik heb leuke kerstsokjes gemaakt met Catania katoen en haaknaald nummer 3.
het patroon is van zoom yummi ,is een koop patroon,
ik heb het gekregen voor de feestdagen van een vriendin als kadootje.
en ben er erg blij mee.


ze zijn eigenlijk niet zo klein zoals je kan zien als ik het op mijn hand leg.

en je doet er ook niet zolang over ik heb er 3 daagjes over gedaan,
wel overdag gehaakt want savonds zie ik het allemaal niet zo goed,hihihih
nu maar kijken wat nummer 3 word van me kerstlijstje,whahahaha
fijne avond allemaal,
groetjes hester

5 reacties:

TIO zei

Oh zie hoe schattig, leuk gedaan!

ineke zei

wat staat dat leuk aan de muur! hahah volgens mij kan een (kerst) baby ze ook zo aan!

feltfree på Åsly zei

Wat een leukerds. Dan zou ik ook niet kunnen wachten tot kerst.

Anja zei

Ach wat zijn ze schattig Hester. Slim om iedere maand alvast iets voor de Kerst te maken !
Misschien een tip, een daglicht lamp, kun je s avonds ook haken. Ik ben heel blij met de mijne, gebruik hem bij donkere dagen ook overdag.

Marie-Jeanne zei

Wat schattig, knap werk.
Gr, M-J.

Een reactie plaatsen