mike de ridder en pinquin truien

4-2-2014
hallo allemaal,
mijn moeder(moeder jennie) breid  truien maar heeft een bloedhekel aan mazen,hihihih
dus dat doe ik dan,
mijn kleinzoon joshua van 3 jaar is een fan van de tekenfilm mike de ridder,
dus ik dacht dat is wel leuk voor op een trui,
maar vind maar eens zo een maas patroon,
nou bij telpatroon van annemieke
heb ik gevraagd of ze van de kleurplaat die ik gestuurd had een maaspatroon te maken,
nou dat heeft ze gedaan en daar ben ik erg blij mee,
dat begrijpen jullie wel,
zij heeft het altijd druk want ik ben niet de enige die dat vraagt aan haar denk ik,
ik koop dan het patroon bij haar voor 1 euro,
wat  geen geld is natuurlijk,
en zie hier dan het eindresultaat,
een mooie trui voor joshua die er vast mega blij mee gaat zijn.
gebreid met naald nr 4 en wibra wol Saskia.




                                       de pinquin is voor mijn andere kleinzoon Q(quintin),2 jaar.
                                                                                   

die heeft nog geen favorieten dus dan maar iets kleins op zijn truitje,
is die ook blij mee,hihihi
nu maar weer op zoek om wat anders te maken of af te maken,hihihi

groetjes hester

6 reacties:

Jolanda zei

wat een prachtige truien heb je gemaakt. Joshua en Quintin boffen maar met zo'n creatieve oma!

groetjes, Jolanda

Angélique zei

Super leuke truitjes!

Rita Russe zei

mo gow zeg , zo schone , super voor die kids !!!!

Marie-Jeanne zei

Tof, heel mooi.
Gr, M-J.

Anja zei

Mooi , ik vind dit zo knap. Ik kan het niet

hester zei

dank jullie wel hoor.

Een reactie plaatsen