sneeuwspringertje 3de kerstwerkje

28-02-2014
goedemorgen allemaal,
mijn 3de kerstwerkje is ook weer af en dat op de laatste dag van februarie,hihihi
jullie hebben hem vast al eerder voorbij zien komen maar dan als bedspringertje
die ik al meerdere keren heb gemaakt,(patroon van babsies hook)
want ik blijf dit een leuk patroon vinden om te maken en verveelt
ook nooit........er zijn er ook geen 2 die de zelfde uitdrukking hebben,


ik heb hem als sneeuwpop gemaakt,hij heeft nu een
peen neusje en een kerst mutsje met dasje,
er zullen er nog meer volgen want gisteren had ik veel visite
en moest ik hem goed in de gaten houden anders was die verdwenen,hihihihi
 hij zit daar nu zo alleen dat kan niet vind ik ,ik ga maar weer
verder met haken voor een paar vriendjes voor dit eenzame sneeuwspringertje!!!
groetjes hester

6 reacties:

Anja/ChériesCrochet zei

Wat een leuk idee om er een sneeuwspringertje van te maken. Hij kijkt ook wel erg lief !

Jolanda zei

wat is ie leuk!!

Amarins zei

Wauw wat is deze super leuk geworden. Groetjes, Amarins

Marie-Jeanne Vanderheyden zei

Heel schattig, mooi.
Gr,M-J.

hester zei

dank jullie wel.

Margaret zei

Wat een leuk idee. Heb er destijds heel veel gemaakt maar vind deze toch wel erg leuk.

Een reactie plaatsen