tas nummer 3

25-02-2014
goede middag allemaal,
zo hier is dan tas nummer 3,die ik  natuurlijk ook
weer erg leuk vind al zeg ik het zelf,hihihhi
dit patroon is hier te vinden
dus ik zou zeggen hup naar de appie heyn tasje kopen en je eigen opgepimpte
tas maken,zo leuk om te doen ik heb er al ettelijke voor bij zien komen op het net.

ik doe alleen de voorkant van de tas,want ze hangen aan me stuur
van de fiets,en dan komt de achterkant steeds
tegen me wiel en beschadigt dan
dus alleen 1 kant oppimpen,

even een close up van de steek dan zie je dat ik ook roze gebruikt heb wat je op de andere foto maar moeilijk ziet.


nou ik ga weer verder met haken fijne dag allemaal.
groetjes hester

3 reacties:

Anja/ChériesCrochet zei

Jahoor hartstikke leuk met deze steek !!!!

Jolanda zei

wat ontzettend leuk gemaakt!

Rita Russe zei

als ik de volgende keer naar den albert ga koop ik me ook zo'n tas , super ideetje en alle drie heel mooi

Een reactie plaatsen