tas op gepimpt,

9-02-2014
goedemorgen allemaal,

ik gebruik altijd de stoffe tassen van albert heyn omdat het zo prima aan me fiets stuur hangt en niet tussen de spaken van me fiets komt.
ik zeg altijd ik heb geen fietstassen nodig achter op mijn bagage drager,hihihih
maar ja wat doe je met die saaie tassen van de albert heyn,want echt vrolijk zijn ze nou niet,hihihih


 nou zag ik op een handwerksite (weet niet meer waar)dat iemand ze had bekleed met granny squares en dacht heeeeee dat is een prima idee doe ik dat ook eens,zo gezegd zo gedaan,
gister even patroon erbij gepakt via you tube,corner to corner,heet het of diagonale strepen,hahahahah
en zie hier het eind reslutaat,ik ben bang dat er nog wel een paar gaan volgen,hihihihih

gisteren naar albert heyn gegaan en ik heb er gelijk 5 gekocht,voor dat iedereen dit gaat doen en ze dan uitverkocht zijn!!!!
groetjes hester

9 reacties:

Carla Killens zei

Heel mooi !
Slim om wat extra tassen te kopen, dit idee gaat navolging krijgen, zeker weten!
Liefs!

Anja zei

Haha wat gaaf !!!!!
Iedereen naar de AH ;-)

Moos zei

Leuk!!! Die tassen zijn er ook super voor!

Sandra zei

Waw, jouw tas is zoveel leuker :-)

Marion Zandvoort zei

Wat leuk!!
Denk dat ik het maar even na ga doen als je dat niet erg vindt ;)
Alleen heb ik 1 vraagje, hoe heb je het vastgemaakt aan de tas?

hester zei

dank jullie wel allemaal.

hester zei

marion,
ik heb de lap op de stiknaad van de tas vast genaaid en de bovenkant gewoon aan de bovenkant van de tas,alles met gewoon naald en draad,wel vervelend werkje maar ik had geen haast,hihihih
ben nu met tas nummer 3 bezig,krijg genoeg bestellingen,
succes met de tas,laat je een foto zien,
groetjes hester

Marion Zandvoort zei

Dankjewel Hester!
Als ik weet hoe ik een foto moet plaatsen zal ik het doen ;)

meivlinder@hotmail.com zei

Hester wat doe jij met de zijkanten. Zijn die gewoon van Canvas of haak je daar ook nog iets over heen? Ik wil graag zo'n tas bekleden met grannys. Ik heb net voor het eerst gehaakt en de tas van het kruidvatpakket gemaakt. Die is goed gelukt dus ik durf het nu aan om ook dit te gaan aanpakken... dankjewel voor je antwoord.

gr. Renate

Een reactie posten