kleine kipjes.

30-03-2014
goede avond allemaal,
ik heb even 1 kipje en 1 haantje en wat eitjes gehaakt
met Catania en haaknaald 2,5

                                           ik heb dit patroon gevonden op de blog van iefke,
erg leuke dingen staan er op haar  blog.
bedankt iefke voor dit patroon,

en ik had van de week mijn kleindochter selina van 9 jaar te logeren en zij is helemaal gek van haken,
dus als ze hier is duurt het niet lang voor zij een haaknaald en bolletje wol uit de kast pakt,
ik zei tegen haar .....die losse kettingsteek die kan je nu wel haken,
en is ook verspilde tijd want je haalt ze steeds uit dus laten we nu maar een
patroon pakken en zo gezegd zo gedaan,
ze werd er zenuwachtig van want ja een patroon................. dat is heel wat anders,hihihi
maar zie hier het resultaat een klein geel kipje gehaakt met de acryl van de zeeman en haaknaald 3,5.
het snaveltje en vleugels heb ik gehaakt want dat was iets teveel van het goede,hihihihih.
en in elkaar naaien heb ik ook maar voor mijn rekening gehouden,
SELINA HAAR KIPJE,
de staart van mijn kippen en de kip van selina is anders, ik heb het gemaakt volgens
origineel patroon, maar selina wilde een lange staart,
.
reuze trots is ze op haar kipje en ik ben weer trots op haar!!!!!
groetjes hester en selina.

5 reacties:

Sandra zei

ziet er lief uit hoor

Amarins zei

Wat zijn ze super leuk, knap hoor van je kleindochter!
Groetjes, Amarins

feltfree på Åsly zei

Oh wat leuk zeg. Ik zag de kipjes ook al eerder langs komen. Leuk dat je kleindochter er zoveel plezier aan beleeft. En jij met haar. Succes met de haan

Margaret zei

Leuk dat je dat samen met je kleindochter kunt doen. Ziet er heel schattig uit.

Ilonka zei

Hoi Hester wat zijn ze leuk, en zo knap van je kleindochter. Nu al net zo creatief als haar oma. Wat zul je trots zijn.

Liefs, Ilonka

Een reactie plaatsen