leuke paaskip

13-04-2014
goede avond allemaal,
zo na een dagje haken met me nieuwe loeplamp heb ik dan toch even een Betty de kip gemaakt
uit het boekje van Christel krukkert .....gehaakte beestenboel.
ik vond die kip altijd al leuk maar leek me gewoon vreselijk veel werk
maar nu dat ik alles duidelijk zie valt het best wel mee,

ik heb de kip gemaakt met haaknaald nr 2,5 en met Catania ik heb geen
pailetten op de zijkant van de reuze schoenen gedaan want ik vind dat niet leuk.




wel een bloemetje op de schoen en op de tas genaaid.
en in plaats van een rode ketting heb ik een roze ketting gemaakt .




al met al vind ik het een geslaagde kip geworden,de kleinkids hebben haar al gezien
en selina zei gelijk heeeeee een echte dame kip,whahahahahaha

nou die is ook weer klaar voor de pasen!!!!
groetjes hester

3 reacties:

Patricia Smit zei

Hallo Hester,
Via, via op je blog terecht gekomen en wat is ie leuk!!
Ben volger geworden, ben benieuwd naar meer.
Betty is prima gelukt, wat een snoeshaan he....ehhhh..ik bedoel natuurlijk kip, ha, ha!
Benieuwd naar mijn haakspullen? Neem dan gerust een kijkje op mijn blog:
http://decreatieveuil.blogspot.nl
Groetjes Patricia

Anja/ChériesCrochet zei

Wat een super leuke voor de Pasen !!

Sandra zei

ik heb d;r geen benen gegeven , vond de voetjes er na het haken zo raar uit zien

Een reactie plaatsen