mijn laatste paaswerkje

15-04-2014

goede middag allemaal,

zo mijn laatste paaswerkje voor dit jaar zit er ook weer op,
en wel deze leuke paas ei hazen en hun kinderen.




ik heb het patroon hier gekocht
http://de.dawanda.com/product/28141981-Familie-Eierhas-Haekelanleitung

ik heb het gemaakt met Catania,en haaknaald 2,5.
de hazen zijn bijna 30 cm en zittend ongeveer 20 cm,de baby's zijn
maar 8 cm.

ik ga nu maar weer eens iets anders maken zo was het wel weer genoeg voor
de pasen,hihihihi

ik wens iedereen alvast fijne paasdagen toe!!!!!
groetjes hester

10 reacties:

Zwaantje Heerlien-van den Wijngaarden zei

wat een mooie creaties

Marie-Jeanne zei

Wat schatjes.
Gr, M-J.

Anja/ChériesCrochet zei

Wat een schatjes en leuk in zoete kleurtjes :-)

Jolanda zei

Wat een leukerds, lekker vrolijk zo in die kleurtjes!
fijne pasen,
groetjes Jolanda

marmarel zei

Wat een heerlijk stel!
Groetjes, Marijke

breimaan zei

Wat een kleurige eieren. Leuk voor de paastafel

Crejanne zei

Wat een leukerdjes.
Fijne paasdagen voor jou en je familie.
Groetjes Marjanne

ineke zei

gezellige paashaasjes zeg!

hester zei

dank jullie wel allemaal.

Gerda Bos zei

Oh, die zijn leuk. Mooi gemaakt!

Een reactie posten