paaskuikentjes

7-04-2014
goedemiddag allemaal,
ik ben weer lekker aan de haak geweest en vond op de blog van grietje karwietje
deze leuke kuikentjes.
ik heb ze gehaakt met de bravo wol en Saskia van de wibra
met haaknaald 3.
het enige wat ik anders heb gemaakt zijn de vleugeltjes.
ze zijn super makkelijk te haken en zijn ook snel klaar,
ik steek een stokje er in en zet ze tussen me planten,
staat erg leuk.
dus dames die kunnen jullie ook nog wel maken voor de pasen,hihihihihi




                                                       bedankt grietje voor het patroon!!!!

groetjes hester


                                                                                   

6 reacties:

Margaret zei

Jouw planten krijgen leuk gezelschap. Het zijn echt dotjes.

feltfree på Åsly zei

Dat wordt met recht een vrolijk pasen.

Marie-Jeanne zei

Wat zullen ze mooi staan tussen uw planten , daar ze heel schattig zijn.
Gr, M-J.

Anja/ChériesCrochet zei

Iets teveel gepriegel voor mij, maar wat zijn ze vrolijk Hester !

Sandra zei

lieverdjes hoor

Elli zei

Pretty little chick!
Bedankt voor de link. :-)
Bye, bye Elli

Een reactie plaatsen