hart plantje en taartje.

5-05-2014

goedemorgen allemaal

gisteren werd de verjaardag van mijn kleindochter gevierd
dit jaar wilde ze graag geld want ze wilde een duur merk sportschoenen kopen,hihihihih
maar om nou met alleen een enveloppe met inhoud te komen vond ik niet zo leuk
dus ik moest even wat maken,

een hartbloemplantje ( hier de link van alleen het hartje)

http://haakydee.blogspot.nl/2012/04/gehaakt-3d-hartje.html

erg leuk om te doen en je kan het in alle kleuren maken
beetje gedoe met wat er in het bloempotje moet zodat het blijft staan
eerst wat kattegrit maar me stengel bleef niet recht staan
toen wat sierkiezelsteentjes dat lukte ook niet,

dan maar een kartonne rondje op de bodum gelplakt,en toen een rondje geknipt
uit een afwas sponsje van albert heyn die zijn lekker hoog,en wat lijm er bij gedaan en ja
hoor staat zo vast als het maar zijn kan,whahahahahah
hier de link van het bloempotje,blaadjes,steeltje
http://plantenenhaken.blogspot.nl/2013/10/een-plantje-haken-tutorial.html



en daarna heb ik dan ook nog maar een sleutelhanger gehaakt van een verjaardagstaart
die vond ik erg leuk om te maken en zo makkelijk,
het patroon laat zien dat je hem op een karton plakt als een verjaardags kaart,
maar ik heb gewoon een 2de achterkant gehaakt en dat er tegen aan genaaid,
ook erg leuk.
hier de link van het taartje,
http://dehaakbrigade.blogspot.nl/2014/02/gratis-haakpatroon-de-kaart-taart.html


selina was er erg blij mee,leuk voor op me buro en aan me sleutelbosje van me fiets
zei ze...........al met al weer een geslaagd kadootje,

groetjes hester

1 reacties:

Angélique zei

Super leuke cadeautjes! Vooral dat hartje op steeltje vind ik geweldig bedacht! Die ga ik even op mijn pinterestbord zetten ;-)

Een reactie plaatsen