nieuwe vogelhanger

29-05-2014
goedemiddag allemaal,
 Het heeft even geduurd ..........maar er kwam gewoon niets uit mijn handen....nou bijna niets!!!!!
ik heb de afgelopen week een vogelhanger gemaakt en nu een keertje voor mezelf,
ik had ze al gemaakt voor mijn moeder en 2 dochters(zie andere berichten eerder op mijn blog).......maar ik vind ze zelf ook erg leuk,dus deze hangen nu aan de deur!!!


Zoals jullie zien hebben deze vogeltjes geen pootjes met kralen eraan,
maar dat heeft een reden,
ik heb 3 katten en 2 daarvan zijn gek op alles wat maar ergens hangt wat maar op een balletje lijkt,
en na dat ze nu al ettelijke keren naar boven zijn gesprongen om de kralen te proberen grijpen,
heb ik de pootjes er weer afgehaald,whahahahaha
nou vind ik niet erg hoor,je ziet zo ook wel dat het vogeltjes zijn,
het patroon is van DOL OP WOL,
de bloemen gevonden op het net met de blaadjes,
en de stokken waar ze aan hangen zijn van de action,hihihihihih
ik ga maar weer eens kijken wat ik ga maken,loop al weer 2 maanden achter met
mijn kersthaakwerkjes maar dat haal ik wel in.
ik wens iedereen een fijne dag
groetjes hester

4 reacties:

TIO zei

Leuk gemaakt!

feltfree på Åsly zei

Het is erg mooi. Ik mis de pootjes niet.

Angélique zei

Deze hanger vind ik ook erg leuk! Wat mij betreft hoeven er geen pootjes aan hoor!

Jolanda zei

haha, ja je moet soms wat aanpassingen doen met huisdieren he? Ik heb ooit wel eens rendier gebreid voor onder de kerstboom, hij zat er nog geen vijf minuten onder of ons hondje had allebei de oren van rudolf af gebeten. Hier staan alles dus op 'hondvrije hoogte'
Je hanger is erg leuk geworden!!

groetjes jolanda

Een reactie plaatsen