nog wat sleutelhangers,oorbellen en tassenhangers.

2-05-2014
goedemorgen allemaal,
ik heb ook op de vrijmarkt gestaan met mijn maaksels en vergeet gewoon hier fotoos te plaatsen van wat met ik dan bij me had,dus hier dan wat fotoos.
ik kwam er bij toeval achter dat je een gratis tafel kon krijgen en je dan zelf mocht weten of je een kleine bijdrage wilde geven aan de organisatie,en aangezien dit was op het plein waar ik zelf woon kwam dat mooi uit,hihihihihi


ik had van het linker bord 1 week voor koningsdag de 6 kikkersleutelhangers,de 6 hartensleutelhangers en 16 uilensleutelhangers en 1 vogelsleutelhanger gemaakt dus ik had lekker door gehaakt,hihihihihihih
ja want je moet toch wel wat op je tafel hebben staan en volgens mij had ik dat dus wel !
samen met mijn dochter Cindy hadden we cupcake oorbellen van fimo gemaakt,
want dat zou wel lopen zei ze.......nou en ze had gelijk veel kinderen op het plein hadden wel die oorbellen in hun oor,hihihihihih
Cindy had het er maar druk mee al die verkoop!


en dan had ik nog mijn tassenhangers sommige alleen met kralen slierten en ook met wat minder slierten en een gehaakte bloem ,vlinder of hartje..
die liepen ook goed ik had er 20 ik heb er nog 6.dus bij maken maar weer.


en dan nog de oorbellen voor groot en klein,waar wat meer dames naar keken
en dan ook nog een paar verkocht



de hello Kitty oorbellen gingen ook lekker,
en dan te bedenken dat ik de oorbellen al 3 jaar geleden gemaakt had.


al met al een geslaagde middag en de mevrouw van de organisatie kwam al weer met een lijst
voor degene die zich alweer voor volgend jaar wilde op geven,
nou wij staan weer op de lijst en zo heb ik wel
meer tijd dan maar 1 week om dingen te maken,whahahahahah


nu maar weer aan de slag met wat gewone dingen haken

groetjes hester

4 reacties:

Erika zei

Wowww... wat mooi!!!
Geen wonder dat je goed verkocht hebt, het ziet er super uit allemaal!

Groetjes Erika

Corine zei

Ziet er allemaal prachtig uit hoor!
Moet wel een werk geweest zijn!

Groet, Corine

Sandra zei

je spulletjes zien er allemaal erg leuk uit. Kan me voorstellen dat je er een hoop werk aan gehad hebt

Angeline zei

Sjeee wat een giga verzameling...er helemaal klaar voor zo te zien!

Een reactie plaatsen