snoeppotjes

22-06-2014

hallo allemaal

ik heb de afgelopen week wat afgehaakt,hihihihihi
ik heb namelijk deze potjes gemaakt,het zijn de kleine hakpotjes maar
je kan elk potje gebruiken maar dan wel je haakwerkje aanpassen aan de grote van je deksel.
en gehaakt heb ik met nld 2,5 en ik ga door mat vaste haken tot ik 54 vasten heb en doe dan nog 5 toeren zonder meerderen,en dat past perfect om het dekseltje,

het idee is van bizzy bee klaske,die maakte een opkikkerpotje en daar kwamen de nodige variaties... op natuurlijk,

ik heb ze gemaakt voor Sabrina en Cindy,(mijn dochters)
zoals jullie zien zit er pas 1 aapje bij maar de 2de is in de maak,
en dan volgen er nog 2 varkentjes en 2 konijntjes,
je kan elk patroon gebruiken wat je maar wilt,mits niet te groot dan hoofd,hihihih,
nou en dan plak je het werkje op de deksel ,
je kan er nog lintje en hartje of wat dan ook aan hangen maar Cindy en Sabrina willen dat niet gewoon zo simpel ......dus het zij zo, whahahahaha
ik ga weer verder haken,

groetjes hester

5 reacties:

Saskia zei

Leuk, zo'n heerlijke & mooie snoeppotjes!!!

Groetjes, Saskia :)

Corine zei

Leuk hoor al die potjes zo op een rij!
Succes nog met de andere potjes!

Groet, Corine

Jolanda zei

wat zijn ze ontzettend leuk geworden!! Hier staat de 'opkikker- pot' op mijn to-do list. Je variaties zijn ook erg leuk!

groetjes, jolanda

Marie-Jeanne zei

Heel tof zo'n dierentuin.
Gr, M-J.

Anoniem zei

Hai, heb je toevallig ook een patroon voor een leuk kattenhoofdje?

Een reactie plaatsen