duiveltje

16-07-20

goedemorgen allemaal,

ik heb een duiveltje gemaakt naar een gratis patroon
http://amigurumihaakpatronen.blogspot.nl/2011/10/gratis-rode-duivel-halloween.html
wat ik hier bij de link had gevonden,

heb alleen andere ogen gemaakt en die van mij heeft een drietand in zijn hand,
dat patroon zit er niet bij gewoon zelf wat gefrobelt,hihihhhi

ik heb een rondje gehaakt en daar het duiveltje op genaaid en het geheel
op een oud cdtje geplakt,


ik heb Catania gebruikt en haaknaald nummer 2,5.

ik ga nu maar verder met iets te haken voor Halloween,

ik wens iedereen een hele fijne dag toe,
groetjes hester

2 reacties:

Monique van den Berg zei

Dat ziet er een vriendelijk duiveltje uit. Heel leuk. Hij heeft zelfs een naveltje :-)

Groetjes, Monique

Gerda Bos zei

Hij is leuk en niet zo duivels!

Een reactie plaatsen