nog maar wat snoeppotjes dan

5-07-2014
hallo allemaal,
ik haak op dit moment niet zoveel maar ik heb toch weer wat snoep potjes af.
de eerst zijn mijn muizen met geboorte muisjes,het patroon komt uit het boekje bungelbeestjes,




de volgende zijn de apekopjes met schuimbananen erin en engelse
drop met natuurlijk engelse drop in het potje,hihihih,


                             de apekopjes is van een patroon van de aapjes van amigurumi to go
en de engelse drop heb ik van de blog van haakfeest,


zo nu maar weer aan de slag met iets anders,

fijne dag allemaal,
groetjes hester

4 reacties:

marmarel zei

Ontzettend leuk allemaal!
Groetjes, Marijke

Monique van den Berg zei

Wat super leuk gedaan!

Anja/ChériesCrochet zei

Wat zijn ze leuk !!!

Anoniem zei

Ik wil heel graag t patroon muis op gazen pot haken maar kan t niet vinden

Een reactie plaatsen