LEUKE DEKSELTJES VOOR DE ONTBIJT TAFEL POTJES.

30-09-2014

HALLO ALLEMAAL,

MIJN VRIENDIN VROEG MIJ OF IK HAAR POTJES MET WAT JE OP JE BROOD SMEERT WILDE VERSIEREN,DAT WAS EEN UITDAGING VOOR MIJ,MAAR GOED GELUKT AL ZEG IK HET ZELF,HIHIHIHI


ZIJ KWAM OP HET IDEE NADAT ZE MIJN BABYMUIS POTJES HAD GEZIEN EN DUS WILDE ZIJ OOK IETS LEUKS OP DE TAFEL VOOR HET ONTBIJT,
EN ZIJ IS ER REUZE BLIJ MEE TOEN ZE DE POTJES VANMORGEN ZAG.


DE PINDA'S,AARDBEIEN EN TOFFEES HEB IK ALLEMAAL GEVONDEN OP HET NET DUS GEWOON EVEN GOOGLEN,EN DE REEP CHOCOLADE HEB IK ZELF VERZONNEN,

IK GA MAAR WEER VERDER MET IETS ANDERS,MOET NOG EEN BABY MUIS POTJES MAKEN EN EEN GRIJZE UILEN SLINGER DUS IK VERVEEL ME NIET HOOR,

GROETJES HESTER


,

8 reacties:

Anja/ChériesCrochet zei

Zo leuk en zo origineel Hester !!!!

Lisanne Multem zei

In één woord echt geweldig!!!! Zo leuk! Kan me voorstellen dat je vriendin daar heel blij mee is! Groetjes Lisanne

Tinneshobbyworld zei

Wauw ... alleen hiervoor zou ik al als eerste aan de ontbijttafel willen zitten namelijk om te kunnen genieten van deze unieke potjes. Prachtig !!! Groetjes, Tinne

Monique van den Berg zei

Geweldig! Echt heel leuk gedaan. Ga gelijk op zoek op het net naar de patronen.

Groetjes, Monique

Sandra zei

Wat staat dat gezellig....

Jolanda zei

haaa wat gaaf zeg! je vriendin zit nu vast met een grote glimlach aan haar ontbijt.

groetjes Jolanda

Linda zei

Leuk idee! Maakt de tafel nog gezellig!!

Francis Girrel zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Een reactie plaatsen