xmas hangers gemaakt!!

28-10-2014

goedemorgen allemaal,

ook al moet eerst sinterklaas en zwarte piet nog aan komen in ons land
heb ik toch al weer wat kerst hangers gemaakt,hihihi

dit is een leuk tussen doorwerkje als ik de dassen en mutsen zat word die
ik ook aan het haken en breien ben voor de kleinkids.


deze heb ik gemaakt voor mijn jongste dochter,
die weer helemaal blij was met haar cyclaam uitvoering van kerstsok,sneeuwman en kerstboom.


deze is voor een vriendin die alles thuis heeft in wit met goud
en aan gezien ik nog een bolletje gouddraad had,geen probleem om haar ook te verrassen.


en deze heb ik gemaakt in normale kleuren die is voor mijn oudste dochter,
die alles gewoon rood ,zilver en groen heeft,

het houten bord van xmas heb ik gekocht bij de action,0,89 eurocent.

de kerstsok is van zoomyummie kooppatroon,maar op het net vind je ook gratis patronen.
http://zoomyummy.com/crochet-christmas-stocking-ornaments/

het sneeuwpopje heb ik gevonden bij grietjekarwietje haar blog.
http://grietjekarwietje.blogspot.nl/2010/11/haakpatroon-sneeuwpopje.html

en het boompje heb ik op de blog van ellebel.
http://ellebel5.blogspot.nl/2013/11/tutorial-kerstboompje-nl.html

zo ik ga nu weer verder haken,moet er nog een paarmaken voor mezelf,me moeder
en nog wat vriendinnen,hihihiihi

ik wens iedereen een hele fijne dag
groetjes hester




4 reacties:

Maril Ramakers zei

wat een leuke kerst haakjes heb je gemaakt die moet ik onthouden. her druk in de pietjes haken. gr maril
www.een-steekje-los.blogspot.nl

marmarel zei

Wat ontzettend leuk! Ik ga gelijk even kijken bij de Action naar die borden, leuk ideetje voor mijn dochter en schoondochter voor sinterklaas.
Groetjes, Marijke

Anja/ChériesCrochet zei

Dat ziet er weer heel leuk en gezellig uit Hester

Tinie zei

Leuk, dat zit er tof uit. Het idee met de hanger ga ik onthouden. Groetjes Tinie

Een reactie plaatsen