candy cane oud en nieuw

28-11-2014

goedemorgen allemaal,

ik kreeg jarennnnnnnnnn geleden een patroon in handen van een candy cane,
ik was druk in de weer met haken en gebruikte alleen de Saskia van wibra en Saskia van zeeman garen,
wist niets van Catania of welk merk dan ook,hihihih
ik heb de candy cane gemaakt mega groot 30 cm,hihihi
vond hem erg geslaagd.

nu heb ik gisteren de grote candy cane opgehangen,
en dacht als ik die nou eens opnieuw haak met Catania,haaknld nr 3,



zo gedacht zo gedaan,
en nu is die klaar.........een stuk kleiner 20cm,
en eigenlijk net zo grappig,vind ik zelf,
het is een koop patroon van bvoe.

ik ga maar weer iets anders haken,
fijne dag allemaal,

groetjes hester

3 reacties:

Anja/ChériesCrochet zei

Ik vind ze super leuk Hester, maar die van Catania het mooiste
Zo, ik ga maar weer eens verder haken aan mijn Kerstboom haha
Het haakt wel lekker snel weg hoor

feltfree på Åsly zei

Ze zijn allebei even leuk. De kleine is wel net even fijner

Sannies Freubel Nestje zei

wat een prachtige candy.
word er vrolijk van.
Liefs sannie

Een reactie posten