druk aan de kerstwerkjes

29-11-2014

goedemiddag allemaal in blogland
,
dit is echt zo een dag voormij om wat haakwerkjes af te maken,
het zonnetje schijnt maar het is echt koud buiten,
dus ik zit lekker bij de kachel met me bakkie warme chocolade melk en wat speculaasjes,hihihi.


ik ben nog druk in de weer om me 3 kersthangers afte maken voor me vriendinnen,
dus ik verveel me echt niet hoor,

mijn tafel ziet er nu zo uit,ik leg alles neer van wat ik heb gemaakt,
of moet afmaken en dan werk ik het helemaal af,


en dan heb ik weer 3 mensen gelukkig gemaakt want ik geef ze weer weg natuurlijk.
ik kan niet alles zelf houden.

ik wens iedereen een fijne dag met wat jullie ook gaan doen vandaag,
groetjes hester

3 reacties:

Anja/ChériesCrochet zei

Gezellige haakwerkjes voor bij de kachel Hester
Heerlijk met warme chocolademelk erbij !

Friemel En Tinus zei

Hoi! Via verschillende blogs kwam ik op je blog terecht. Je hebt een fijne blog en je maakt ontzettend leuke dingen dus ik ga je zeker volgen. Deze kerstversieringen zijn echt heel erg mooi geworden! Als je het leuk vindt neem eens een kijkje op mijn blog! Groetjes, Lotte

Sannies Freubel Nestje zei

wat een prachtige haakwerkjes. ziet er zo schattig uit.
liefs sannie

Een reactie plaatsen