even wat dassen gebreid

9-11-2014

goede morgen allemaal in blogland,
vandaag even wat fotoos van de dassen die ik voor mijn dochters heb gebreid
van de fluffy wol van de zeeman  2,99 euro  .......1 bol gebruikt
3 steken opgezet,nou ja opgezet 3 lussen op me
naald en dan de eerste steken gedraaid gebreid,
meer is het  niet,en dan met breinaald nummer 8 en hier het resultaat.
                                      de 2 grijs tinten en bruin beige zijn voor mijn oudste dochter.



                                 en deze rode zwart tinten en grijs tinten voor mijn jongste dochter

nou die 2 waren ook weer blij,
maar nieuwe opdrachten voor een muts en coll  ook weer even gevraagd,hihihihih
ik kom gewoon niet toe aan mijn kerst amigurumi's.

ik ga weer aan de slag dus ik wens iedereen een fijne zondag toe.
groetjes hester

4 reacties:

Tinneshobbyworld zei

Wat hebben uw dochters geluk met zo'n mama als jij. Vind de sjaals heel hip en leuk gemaakt. Hihihi ... vrees dat je nu nog meer bestellingen van hen gaat krijgen in de toekomst :-)
Wens jullie allen een fijne zondag toe, groetjes Tinne

Lonneke Smeets zei

Ze zijn leuk! Hoe lang zijn ze ongeveer geworden?

hester zei

IK DACHT ANDERHALF METER LONNEKE.

Lonneke Smeets zei

Dankjewel! Ik ga ermee aan de slag :)

Een reactie posten