nat haar muts,hihihi

24-11-2014
hallo allemaal hier in blog land,
ik heb voor mijn middelste dochter een muts gehaakt
ze vroeg of ik iets kon maken waar der haar in zit als ze uit het zwembad komt
of van haar huis naar mijn huis als ze dan gedouched had ....ook nat haar........dan heb je zo een kou te pakken
met dat natte lange haar, dus graag iets.................................
ok geen probleem,
dan maar een muts gehaakt met zeeman garen de reuze bol van 300 gram
en haaknaald 5,
gewoon de standaard maat aangehouden voor volwassenen tot je 68 stokjes hebt,
maar nu doorhaken tot het 28 toeren hoog is,
en dan 10 toeren vaste voor de band,
en daar minder ik dan 4 steken zodat die lekker strak zit.
Cindy wilde liever niet op de foto,hihihihi
maar ik zei kom op voor me blog hoor.
dus ok geen probleem,
en zo ziet die eruit als je gewoon doorhaakt,ik dacht wat een stom ding,maar hij staat haar erg leuk
ze wilde graag ook nog een zwarte en beige dus ik kan lekker door haken,whahahahahah


een das hoefde niet want zij heeft altijd van de sjaaltjes om der nek,
dus nog makkelijker voor mij.
nu maar verder met me volgende project.

groetjes hester

1 reacties:

Anja/ChériesCrochet zei

Goed idee en het staat haar super !

Een reactie plaatsen