nog maar wat mutsen,olaf voor de kleinkids

25-11-2014
goedemorgen allemaal,
zo ik heb flink door gehaakt de afgelopen week,
nu heb ik weer 2 mutsen af voor joshua en Q mijn kleinkinderen
deze keer is het de sneeuwman olaf van de film frozen,
mijn dochter vond die zo leuk dus hup haken maar weer,hihihi

 ja de grote oranje neuzen moesten er ook op natuurlijk

en een lol wat ze hadden met ze tweetjes,ondeugende bengels zijn het,
maar o zo lief.

ik heb gewoon standaard muts maat voor kinderen genomen
en dan kan je maken wat je wilt natuurlijk en ach
van een plaatje kan je veel namaken,
je kan het patroon hier vinden wel engels,
ik heb de
ze mutsen gemaakt met haaknaald 5 en de wol van de zeeman Saskia.
nou ik ge weer verder met het volgende projectje
fijne dag allemaal
groetjes hester

4 reacties:

Tinneshobbyworld zei

Wat een leuke bende! Staan echt schattig met hun prachtige mutsen. Hi ... het zien er wel echte deugnieten uit ... plezier verzekerd !!!
Groetjes, Tinne

Anja/ChériesCrochet zei

Wat zijn ze leuk en kijk die koppies van de kids hahaha

Monique van den Berg zei

Geweldig zeg. Die kleinkids zullen maar wat blij zijn met zo een oma.
Groetjes, Monique

Sannies Freubel Nestje zei

wat een schattige mutsjes. Je hebt het knap gemaakt.
Daar zijn de kleinkids zeker content mee :)
liefs sannie

Een reactie plaatsen