winter truien

27-11-2014
goedemorgen allemaal
mijn moeder (75j)is degene die maar stug door blijft breien voor mijn kleinkinderen,haar overgrootkleinkinderen,en dat vind mijn dochter natuurlijk fantastisch!!!!
ik breide vroeger de ene na de andere trui voor iedereen die er om vroeg,heerlijk rustgevend dat breien.maar sinds ik ben gaan haken heb ik er niet zoveel zin meer in om al die lappen maar te breien,
nu breid mijn moeder en ik maas de afbeeldingen erop want daar heeft zij een hekel aan,hihihi
en ik niet,dus hier het resultaat van ons teamwerk.


de olaf,van frozen trui


                                                                     de elmo trui

gemeleerde truien

de kabel truien waar mijn moeder op is om te maken want kabelen kan ze heel goed

en de streepjes trui,goed om van je restjes af tekomen,hihihihih


en nu niet denken dat ze erklaar mee is,nee de kleindochter wil ook graag een roze frozen olaf trui,dus ze is al weer druk aan de brei,whahahahahah

ik ga weer aan de haak dus fijne dag allemaal
groetjes hester

10 reacties:

Anja/ChériesCrochet zei

Wat geweldig zeg zo'n creatieve moeder en wat een mooie truien
Leuk dat jullie dit samen doen

Sannies Freubel Nestje zei

heel mooie truien en jullie zijn samen een creatief team.
wat leuk seg.
liefs sannie

Inge Vanmorselbeen zei

Super! Kan ik het patroon van Olaf krijgen? Inge200579@gmail.com
Alvast bedankt!!

cora tempelaars zei

hoi zou graag het breipatroon willen van olaf is dat mogelijk alvast bedankt h.tempelaars@live.nl

Jan Visscher zei

Ik vind uw Olaf trui geweldig mag ik van u het patroon ontvangen. Alvast hartelijk bedankt! jvisscher.adri@gmail.com

hester zei

hallo jvisscher
ik heb uw vriendin patricia al het patroon gestuurd,
veel succes ermee,
groetjes hester

Anoniem zei

Wat leuk allemaal, graag zou ik de Frozen patroon ontvangen.
jh.van.veen@quicknet.nl

joke Landwaart zei

Kun jij mij aub het patroon van olaf sturen
bvd
Joke Landwaart

joke Landwaart zei

sorry U kunt hem mailen naar
jlh59@kpnmail.nl

Anoniem zei

wouw wat een super leuke truitjes. nu zou ik heel graag een truitje van olaf van frozen willen breien. zou u mijn kunnen helpen aan het patroon. mijn dank zou erg groot zijn. mijn email is: ladyvarkentje@hotmail.com

Een reactie plaatsen