wintersetje voor de kleinkids.

3-10-2014
goedemorgen allemaal,
afgelopen week heb ik 2 mutsen gehaakt en 2 dassen gebreid voor mijn kleinkids,
joshua en Q.
ik had nog nooit zulke mutsen gemaakt met die oorflapjes,maar
wilde het toch proberen heb van een vriendin van een handwerkclub dit patroon
gekregen,heel duidelijk en het haakt lekker weg,
ze passen perfect bij de jongens,ik heb de wol van wibra Saskia gebruikt.
de dassen heb ik gebreid met het garen van zeeman,die reuze bollen van 200 gram.
breid heerlijk en gewoon op breinaald 4,5

de blauwe muts is gehaakt met haaknaald 6

en de creme kleurige met haaknaald 5

er zijn al nieuwe opdrachten binnen van me dochter want die wil er nog wel een paar in andere uitvoeringen dus ik haak er nog wel een paar,hhihihihiih

nu even bezig met een muts en coll voor me kleindochter,
ook weer bijna af foto volgt weer,
fijne dag allemaal,
groetjes hester

1 reacties:

Tinneshobbyworld zei

Knap gedaan!!! Zullen heel blij zijn met deze setjes.
Groetjes, Tinne

Een reactie plaatsen