wintersetjes van de kleinkids

6-11-2014
goedemorgen allemaal,
zo mijn winterset van mijn kleindochter is ook klaar,
hier hebben we samen aan gewerkt zij een paar toeren stokjes
en dan ik weer,ze wilde een lange wintermuts want ze heeft vaak haar
haar in een knotje en dat is vaak een stom gezicht met een normale muts
zegt ze,dus hier het resultaat,
even showen met ze drietjes,hihihihi

hier een foto van de zijkant dan kan je zien hoe selina haar muts hangt
van achter

en de coll heb ik natuurlijk van het filmpje op  de blog van grietjekarwietje

nou zo zijn ze alle drie weer helemaal blij,hihihi
maar of ik nog meer van die mutsen wilde maken was nog wel even de vraag!!!!!!!

nou ik ga maar weer verder haken en breien,
fijne dag allemaal,
groetjes hester

1 reacties:

Carla Killens zei

Oh, wat stralen ze !
Prachtige kindjes, alledrie !
Liefs!

Een reactie plaatsen