gingerbread mannetjes kersthangers

8-12-2014

goedemorgen allemaal in blog land

ik had in januarie al deze sokjes en deze gingerbreadpopjes
al gehaakt,maar wist echt niet was ik er mee moest,
ze gewoon in me huis hangen of in de boom vond ik niet zo leuk
dus heb ik er afgelopen week dit van gemaakt,


deze zijn alle 2 naar mijn dochters gegaan,die hebben ze op gehangen aan de muur,
en die zijn er ook weer mega blij mee,

de sokjes zijn van zoomyummie is een koop patroon,maar als je even bij
google intypt kerstsokjes haken komt er genoeg gratis patronen,
en de popjes was ook een gratis patroon gevonden via google,

fijne dag allemaal groetjes hester

3 reacties:

Anja/ChériesCrochet zei

Leuke slingers zo !

marmarel zei

Superleuk geworden!
Groetjes, Marijke

Geeske Vissering zei

Bedankt voor de tip! Ze zijn erg mooi. een vriendin van mij wilde ook graag zo'n soort sok, kan ik er straks mee bezig als ik klaar ben met mijn projectjes!

Een reactie plaatsen