laatste kerst brei en haak knutsels van 2014!!!!!

26-12-2014

goedemiddag allemaal,

zo hier mijn laatste kerstwerkjes voor dit jaar om weer wat mensen blij te maken,

dit vond ik erg leuk om te maken de sneeuwpopjes op een glazen pat waar je zelf wat snoep in kon doen,


candycane van bvoe668

kerstsokjes van zoomyummy

kerstpuddingen gebreid

kerstslofjes gebreid door mijn moeder.

en natuurlijk de kerstboompjes.

zo vind ik het wel weer genoeg,heb mooi katoen gekregen voor de kerst
en ga gewoon weer door met haken in 2015.

FIJNE FEESTDAGEN ALLEMAAL!!!!

groetjes hester




5 reacties:

Patricia Smit zei

Wauw, wat ben je nog druk geweest, leuk al die kerst haaksels.Ben benieuwd naar je creaties in 2015!

Tinneshobbyworld zei

Knappe en super leuke creaties anno 2014.
Curieus met wat je ons in 2015 mee gaat verrassen.

Fijne Feestdagen, liefs Tinne

Anja/ChériesCrochet zei

Wat veel weer Hester, leuk hoor
Verheug me nu al op alles wat je gaat maken in 2015

Haakmuts zei

Wat een prachtige kerstspulletjes heb je gemaakt Hester.
Fijne dagen nog.

Monique van den Berg zei

Wat een hoop kerst haaksels. Leuk hoor die onderzetters maar vooral die sneeuwpop hoesjes vind ik heel leuk.

Groetjes, Monique

Een reactie plaatsen