cupcake kleedje

20-01-2015
goedemorgen allemaal in blog land,
na dat ik dus me kerstkleedje (1ste bericht dit jaar)afhad zag ik dat
dezelfde ontwerpster ook een cupcake kleedje had gemaakt,
en ja dat moest ik ook wel proberen dus,
alhoewel moeilijk was het niet het enige wat anders is dan  het
kerstkleedje...zijn de cupcakejes aan het einde,hihihihihi.
zoals jullie kunnen zien moet ik het cupcake kleedje nog spannen,
maar dat komt van de week wel.
het kleedje gaat naar mijn oudste dochter die natuurlijk gek is
op alles wat met cupcakes te maken heeft, 
omdat ze die voor iedereen bakt .

ik ga weer wat anders maken ik verveel me niet hoor,
groetjes hester


4 reacties:

Friemel En Tinus zei

Wat een leuk en grappig kleedje! Daar zal je dochter vast heel blij mee zijn! Groetjes, Lotte

Tinneshobbyworld zei

Leuk zo al die thema-kleedjes. Jouw dochter gaat dit reuze vinden :-)

Groetjes, liefs Tinne

feltfree på Åsly zei

Leuk, daar zal ze zeker blij mee zijn

Anja/ChériesCrochet zei

Hoe verzinnen ze het, je kunt ook echt alles haken.
Mooi Hester, zal je dochter leuk vinden

Een reactie plaatsen