mijn eerste kersthaaksel van 2015!!

17-01-2015

goedemorgen iedereen in blogland,

zo alle feestdagen zijn weer achter de rug,en me kerst spullen zijn van de week allemaal weer terug gegaan de dozen in,en kan ik even tot rust komen,en ja hoe doe je dat ......nou gewoon gaan haken,hihihhihi.

ik had bij  moniguesplace  (link http://moniquesplace67.blogspot.nl/)  verleden jaar een leuk kerst kleedje gezien,maar helaas was het patroon in het portugees/spaans en ja dat spreek ik niet,dus ik dacht ach laat maar dan.
maar nu zag ik het kerstkleedje weer voor bij komen,en dacht .....het moet toch te doen zijn met een vertaal lijst en heel veel geduld,hihihihihi
vertalen,lezen,goed naar de foto kijken ach ach ach wat een baan zeg...maar ik geef niet zo snel op ...dus hier mijn resultaat van het kerst kleedje,
ik moet hem nog blokken/spannen maar aangezien ik hem pas weer aan het einde van het jaar nodig heb wacht ik daar nog even mee,
het origineel vinden jullie hier,
http://www.croche.tv/2011/11/toalhinha-de-natal-em-croche-gorrinho.html

ik wil de mutsjes nog een beetje recht trekken maar dat komt goed.

en achter af was het niet moeilijk en erg leuk om te doen er zullen er vast nog vele volgen mijn familie kennende,hihihihih

Monique bedankt voor je inspiratie !!!!!!!

groetjes hester

7 reacties:

Anja/ChériesCrochet zei

Ik vind hem super mooi geworden
Wat leuk dat je nu alweer begonnen bent met Kerst haaksels
Ben benieuwd wat er nog meer komt

Tinneshobbyworld zei

Weer het bewijs dat we meer kunnen dan we denken :-)
Is een prachtig kleedje ! Op naar het volgende ??

Fijn weekend, tinne

Marleen zei

het ziet er prachtig uit!

feltfree på Åsly zei

Wat een leuk haakwerk

Monique van den Berg zei

Leuk om hetzelfde kleedje langs zien te komen. Leuk om te doen hè en het staat zo gezellig. Er is ook een cupcake variant. Is ook leuk. Groetjes, Monique

Preeti zei

It's very beautiful!!:)

estelle zei

je cherche chale.

Een reactie plaatsen