de kater van jan jans en de kinderen

6-02-2015

hallo allemaal,

ik heb eergisteren patroon gekocht via de leprastichting,
van de je-weet-wel-kater,van jan jans en de kinderen stripboeken,
vond 5 euro wel duur voor zo een kleine kat,
maar ach ik steun er ook de leprastichting mee,dus goed doel..!

gisteren het patroon binnen gekregen,via de post,
en gelijk aan de slag gegaan,


de oranje is met haaknaald 3 en is 13cm,
en de cyclaam is met haaknaald 2,5 en is 12 cm......ja jullie zullen wel denken cyclaam???????????????
ja want dat vind mijn dochter nu eenmaal leuke kleur en je ziet meteen dat het de je-weet-wel-kater is,hihihihihihiihihihih

je kan hem hier kopen
https://www.leprastichting.nl/webshop/haakpatroon-rode-kater-detail

op naar het volgende werkje
groetjes hester

 

3 reacties:

Anja/ChériesCrochet zei

Ik vind ze super leuk en nog voor een goed doel ook !

Anoniem zei

hoeveel gram garen heb jij ongeveer gebruikt?

hester zei

sorrie ik heb geen idee,zo groot zijn ze niet dus ik zou zeggen neem een nieuw bolletje daar heb je wel genoeg voor 2 .

Een reactie posten