for ever friends beertjes

15-02-2015

hallo allemaal,

ik had in december het patroon van het forever friend beertje gekocht bij krissie dolls,
ik had hem zo klaar want veel werk is het niet dat haken,en lekker duidelijk patroon.

ik heb er 1 gemaakt met de cyclaam kleuren voor mijn jongste dochter,
en 1 met  de rood kleuren voor mijn oudste dochter,

ik had ze met de kerst al klaar moeten hebben voor onder de boom als kado
maar er kwam zoveel tussen
dus dit weekend heb ik ze in elkaar gezet,en dan vandaag op valentijn de foto geplaatst zodat mijn dochters het konden zien,
nou die ook helemaal geweldig al zeg ik het zelf,hihihihihi


ik ga maar weer verder met wat anders,
ik wens iedereen een hele fijne dag toe ,
groetjes hester.

3 reacties:

Anja/ChériesCrochet zei

Dit zijn hele schattige beertjes !
Leuk om cadeau te krijgen

Friemel En Tinus zei

Ze zijn superleuk geworden. Ik heb er onlangs ook een gehaakt (ik schreef er ook over op mn blog: http://friemelentinus.blogspot.nl/2015/02/forever-friends-bear.html?m=0)
Het is erg leuk om te doen. Ik ga er zeker meer haken. Groetjes, Lotte

Monique van den Berg zei

Wat een schattige beertjes!

Fijn weekend,
Monique

Een reactie plaatsen