konijnen

28-02-2014

goedemorgen allemaal in blogland
ik heb weer wat konijnen gemaakt en wel de leuke van stip&haak
die iedereen ondertussen wel kent,
de patronen zijn duidelijk geschreven,dus je haakt dan lekker door
en voor je het weet heb je er 1 af,hihihihi

kleuren combineren kan in duizend en 1 kleurtjes natuurlijk
en met of zonder stippen,hihihih


ik heb ze gemaakt met Catania en haaknaald nummer 3,
en ze zijn ongeveer 50 cm van top tot teen,

ik ga nu maar weer verder met me volgende konijn maar dan van een
andere ontwerpster,foto volgen vanzelf,

ik wens iedereen een hele fijne dag
groetjes hester

5 reacties:

Carla Killens zei

Ze zijn heel mooi geworden !
Vooral de blauwe, dat is een stoer jeanskonijntje.
Liefs!

Anja/ChériesCrochet zei

Wat ga jij snel zeg. ik vind de armen en poten zo'n lang eind haken pfff
Leuke kleurtjes zo

Laura zei

Ze zijn superleuk geworden. Gr. Laura

Monique van den Berg zei

Heel leuk vooral die gele terwijl ik niet echt van geel hou haha.
Heb je ze in opdracht gehaakt of voor je plezier?

Groetjes, Monique

marmarel zei

Wat een leuke serie konijnen! Ik heb het patroon, moet er ook nodig eens een maken. Maar eerst mijn andere konijn (ook van een andere ontwerpster) afmaken.
Groetjes, Marijke

Een reactie posten