gebakjes

18-03-2015
goede middag allemaal,
zo ik heb me even bezig gehouden met wat gebakjes,
ik heb donutsen gehaakt met Catania en haaknaald 3,
patroon gewoon even google gebruiken.
ik heb het niet op geschreven maar gewoon vanaf de pc gelezen.
en dan heb ik ook nog wat gebakjes gemaakt,
ik weet alleen niet meer of dit en koop patroon was maar er is genoeg gratis te vinden op
het net...... met google,
alles gehaakt met Catania en haaknaald nr 3
op naar me volgende haaksels voor de pasen.
groetjes hester

3 reacties:

Anja/ChériesCrochet zei

Dat ziet er heerlijk uit Hester, mooi gemaakt
En wat ga je toch weer snel haha

Tinneshobbyworld zei

Wauw! Ons Turbo-Hester is niet te houden :-) Wat ga je snel en het ziet er nog allemaal mega - super - lekker - mooi uit! Knap gedaan!
Lieve groetjes, Tinne

Julie zei

Waaw wat haak jij veel en snel! Ik ga je volgen hoor! Kan ik veel inspiratie opdoen!

Een reactie posten